سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبـگــــــون
 
قالب وبلاگ

 

امسال ایام بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری با سالروز میلاد مسعود امیر مؤمنان حضرت علی (علیه‌السلام)‌ مصادف شده است. به همین مناسبت بنیاد شهید مطهری در ابتکاری جالب، شرایطی را ایجاد کرده است که علاقه‌مندان مولی الموحدین در ایام میلاد آن حضرت به بهانه جشنواره‌ای فرهنگی هنری، یک یا دو کتاب ارزشمند را درباره شخصیت آن حضرت مطالعه و مرور کنند.

جشنواره پیشوای مرتضی

 

از آنجا که شهید مطهری به یاد یکی از القاب امام علی (علیه‌السلام) «مرتضی» نام گرفته بود و همواره آن حضرت را پیشوای زندگی خود قرار می‌داد، این جشنواره «پیشوای مرتضی» نام گرفته است. محور مسابقات متنوع این طرح فرهنگی، کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» و «جاذبه و دافعه علی (ع)» از آثار استاد شهید در زمینه شخصیت و معارف علوی است.

یکی از نکات جالب این جشنواره، برگزاری همه بخش‌های آن با استفاده از نرم‌افزار مدیریت آموزشی و ابزارهای آموزش الکترونیکی است و در رشته کتابخوانی که عمومی‌ترین بخش آن به‌شمار می‌رود، امکاناتی چون خودآزمایی و آزمون اینترنتی پیش‌بینی شده است.

توصیه می‌کنم حداقل در یکی از رشته‌های این جشنواره شرکت کنید و در حد توان، زمینه آشنایی و شرکت دیگران را در آن فراهم سازید تا ان شاء الله امسال ایام مبارک‌تری را در سالروز میلاد مسعود آن امام همام تجربه کنیم.

برای آشنایی با جشنواره و شرکت در آن، اینجا را کلیک کنید.


[ چهارشنبه 93/2/3 ] [ 11:42 عصر ] [ آبگون ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

تحلیل آمار سایت و وبلاگ